21.7.-19 

Sunnuntaina mä täytin 12 vuotta ja ukki toi isoäidin meille. Ukki jäi meille yhdeksi yöksi ja seuraavana aamuna se lähti mun kummeille tekemään taloremppaa. Sunnuntaina tuli myös mun toinen kummisetä meille, koska se ei päässyt mun synttäreille joita vietettiin sitten 27. päivä. Puhutaan niistä sitten siitä vielä vähän myöhemmin lisää.

22.7.-19

Maanantaina mä, Neppari, isoäiti ja mun kummisetä käytiin Ikaalisten kauppakeskuksessa, joka ei ole järin suuri. Se siis on Komppi :D. Paikat joissa siellä useimmiten käymme ovat Tokmanni, Hesburger, Subway ja K-Supermarket. Kompissa on myös Reima, Nepalska, Nanso, Finlayson pop-up, Armario, Parturiliike Rauskitar, Lennol (Muoti, kauneus, kodintekstiilit). Leipomon kahvilamyymälä Tähkä (Ravintola). Mikro magic (teknikka). Kompissa on myös leikkipaikka 0-12 vuotiaille, sen nimi on Komppis. Siellä syötiin jätskit jotka ostettiin K-Supermarketista. 

23.7.-19

Tiistaina me käytiin samalla porukalla kuin maanantaina Jyllin Kodeilla syömässä, kun äiti on siellä töissä nytten. Mun kummisetä lähti sitten vielä sinä iltana (johonkin). 

24.7.-19

Keskiviikkona mä, Neppari ja isoäiti mentiin aamupalalle torille ja syötiin aamupalaksi letut. Ne letut oli TOSI hyviä. Sen jälkeen me kierreltiin vielä torilla ja ostettiin herkkuja ja äitille mustikoita :D. 

Tässä on meidän letut.

tori.jpg

Tässä on kuvia herneistä, mansikoista ja mustikoista joita myytiin siinä mistä me ostettiin äidille mustikoita. Tästä ekasta kuvasta me ostettiin äidille tommonen mustikka-rasia jossa on kahva.

tori2.jpgtori3.jpg

Tää oli mun mielestä vaan niin hienon näkönen niin otin tän nyt sitte tähän :)

tori4.jpg

25.7.-19

Torstaina mä, Neppari ja isoäiti mentiin kirjastoon. Mä lainasin viisi kirjaa ja oon tähänmennessä lukenut niistä kolme (nyt kun kirjoitan on 30.7.). Tykkään lukea :). Ennen kuin me mentiin kirjastoon me käytiin Ikaalistenkirjakaupassa. Sieltä isoäiti osti mulle ja Nepparille kirjekuoria koska me tarvitaan niitä, kun meillä on kirjekavereita. Mulla on kaksi ja Nepparilla yksi. 

Kun lähdettiin kirjastosta me käveltiin K-Markettiin ja siellä me ostettiin kylmät juustohampparit joissa oli sisällä vain pihvi ja juusto. Kun mentiin kassalle niin isoäiti kysyi, että voisko niitä lämmittää. Sitten ne lämmitti ne ja laittoi mun ja Nepparin hamppareihin ketsuppia lisäksi :D . Huippu palvelua! Äiti teki sitten facebook päivityksen puskaradioon kun me kotona sitten sille kerrottiin. Sillä postauksella (?) on jo 513 tykkäystä!!

26.7.-19

Perjantaina äidillä oli vapaata ja me valmisteltiin mun synttäreitä. Silloin ei tapahtunut oikein mitään ihmeellistä.

27.7.-19

Lauantaina oli mun synttärit ja ukki tuli aamulla meille. Mä sain lahjarahaa yhteensä 135e! Niistä tilille sain 40e Nepparin kummitädiltä. Sitten sain lahjakortin Tokmannille 25e ja kirjakauppaan 30e. Sitten mä sain yhden lipun Altin Salille. Sen lipun arvo on 10e. Sain käteisenä sitten yhteensä vielä 30e. 135e!! :O. Sain lahjaksi myös paljon muuta kivaa <3.

Tässä vähän kuvia syntymäpäiviltäni!

Tässä äidin tekemä kettukakku! Erittäin erittäin hyvää!

kettukakku.jpg

Tässä äidin tekemät kettupiparit! Erittäin hyviä nämäkin ovat!

kettupiparit.jpg

Tässä mun ja Nepparin tekemät kettuviirit!

viirit.jpg

Kiva kun luit!    ~Nalle~

Ps. Kaikkiin paikkoihin kävelimme!