Tykkään meidän kodista, mutta eniten omasta huoneesta. Mä oon siellä aika paljon. Tykkään piirtää, lukea, leikkiä barbeilla ja siivota siellä. Mulla ja mun isosiskolla on ollu yhteinen huone pitkään, mutta nyt meillä on omat huoneet. Nalle on seinän takana aina kun olen mun huoneessa. Mun huoneen kalusteet ovat: lokerohylly, jonka päällä piirrän, lack-hylly jonka päällä on barbie-talo, kulmahylly joka on toinen barbie-talo, sänky, yöpöytä ja ISO vaatekaappi. Mun huonetta ei ole remontoitu, mutta hieno se on kuitenkin. Siellä on ns. rumaa, seinät, koska niihin on piirretty (luvalla silloin kun olin pieni), lattia ja katto, juuri sen takia kun niitä ei oo rempattu. No, siinä oli mun oma huone!

 

Tässä vähän kuvia mun huoneesta

nea3.jpgnea4.jpg

Tää kaappi on niin iso, ettei se mahdu kuvaan!

nea5.jpgnea2.jpg

Kivaa päivää sulle!

-Neppari