Mun kesäloma on alkanut kivasti. 1.6 Oli todistusten jako. siitä alkoi mun kesäloma! Sitten 6.6 oli lastenleiri. Olin siellä mun isosiskon, Nallen kanssa. Siellä oli tosi kivaa!! Se oli 2 yötä. 10.6 Mun isoäiti tuli meille. (Äitin äiti.) Isoäiti lähti 16.6 kun, oli mun serkun rippijuhla. eli silleen että mun perhe ja isoäiti mentiin sinne, ja ukki tuli sinne niin, kun ne loppu ne juhlat, isoäiti lähti ukin kansa ukin autolla omaan kotiin. Huh, kun oli pitkä lause! Sitten kun tultiin sieltä rippujuhlista niin vain nautin kesälomasta ja luin, piirsin, leikin barbeilla, olin trampalla ja luin lisää. (aku ankkaa.) Sitten 21.6 juhannuksena, mentiin ystäväperheen mökille. siellä oli super hauskaa! Mutta harmi vain, oltiin siellä vain 1 yö. Ja sitten vain tein kotona kaikkea hauskaa! Ja nyt, 2.7, olen tehnyt, no, jotain!

 

Toivottavasti sulla on mennyt kivasti kesäloma! 

tässä pari kesäistä kuvaa!

IMG_20190529_170321_1.jpgIMG_20190529_170410.jpg

Tää ei oo nyt niin kesäinen 

IMG_20190529_170721.jpg

Hyvää kesää kaikille!

 

-Neppari