Kun mä herään aamulla, mä nään ekana katon, ikkunan tai kellon. Riippuu vähän, että oonko mä selälläni vai kyljelläni. Tänään mä näin ekana ikkunan. Mulla on parvisänky ja mä tykkään siitä, koska sen alle mahtuu hyvin mun piirrustus- ja tietokonepöytä. Mä oon ihmetellyt, että miks mä en ikinä lyö päätäni kattoon vaikka mä oon niin ylhäällä ja en ees pysty istumaan suorassa. Mutta niin, kun mä olin just herännyt ja noussut istumaan, äiti tuli reippaasti mun huoneeseen ja "kailotti" että -Nyt täälläkin herätys!, johon mä vastasin, että -Mä just nousin... Ja sitten kun mä olin tehnyt kaikki mun aamutoimet kello 9.30 mennessä, mä tulin mun huoneeseen takaisin ja rupesin piirtämään. Tähän hetkeen mennessä mä oon piirtänyt, laittanut pari piirrustus kuvaa mun piirrustus Instagram-käyttäjälle (joka on muuten @_alludraw_), jutellut meidän ystäväperheen 07:n  kanssa videopuhelua ja pakannut. Ai miks mä oon pakannut? No me mennään (luultavasti) huomenna sinne meidän ystäväperheen mökille. Oon pakannut melkein kaiken tarpeellisen --> Pyyhe, uikkarit, uimalasit, vaihto- ja varavaatteita, hiuspompulat ja pinnit, harjan, yö-asun, aurinkolasit, vähän karkkia (SE on kaikkein tarpeellisin asia:-D) ja deodorantin (nyt sitä kyllä vasta tarviikin!). Eli vielä siis puuttuu hammasharja ja -tahna ja petivaatteet. Mä siis pakkaan noi mitkä puuttuu vielä ni aamulla ;-) Nyt mä siis kirjottelen tätä postausta ja kello on nyt 15.50. Nyt vähän kuvia vielä tähän loppuun :-) 

Tässä mun #stabilosuomi kisatyö.

IMG_20190609_202654.jpg

Ja tässä mun pilvipiirrustus.

IMG_20190620_112544.jpg

-Nalle

Ps. Muista käydä seuraamassa mun piirrustus-Instagram (@_alludraw_) :-D