Puhuin jo ekassa blogipostauksessani, että meillä on pihalla leikkimökki. Saimme sen kun mä olin 5v ja mun isosisko oli 8v. Se oli ensin sininen mutta äiti maalasi sen valkoiseksi. Iskä teki terassin uudelleen. Äidin iskä (joka on mulle siis ukki) laittoi laminaattilattian. Tykkään olla siellä. Oon nukkunu 26.7. lähtien joka yö siellä mun isosiskon kanssa tähän päivään (29.7.) asti, ja aion nukkua kans ens yön. Ja sitä seuraavan yön. Ja sitä seuraavan yön. Jne. Siellä voi mm. nukkua,  piirtää, lukea, leikkiä ja pelata lautapelejä. Sitä paikkaa korostaa äitini tekemät vaaleanvihreät verhot. Äiti tykkää siellä mun ja mun siskon tekemistä piirrustuksista, jotka on kahyksissä mökin seinällä. 

 

 

Tässä kuvia leikkimökistä. 

m%C3%B6kki2.jpgm%C3%B6kki4.jpgm%C3%B6kki3.jpgleikkim%C3%B6kki5.jpgleikkim%C3%B6kki8.jpgleikkim%C3%B6kki4.jpgleikkim%C3%B6kki3.jpg 

Tässä näkyy myös se uus tramppa mistä kerroin ekassa blogipostauksessani.

leikkim%C3%B6kki9.jpg

Tää kuva on meidän pedeistä.

m%C3%B6kki.jpg

 

 

Hyvää kesän loppua kaikille!

 

Neppari